Hoppskrutt


Kategori: Vigdís fra Birk
Här kommer en bildbomb från gårdagens hoppträning. Vi försöker att hoppa någon dag i veckan, då det stärker galoppen väldigt bra.
 
Bommarna flög åt alla håll i början, eftersom det gick lite väl fort... Vigdís hade roligt iallafall, det märktes! Det var lite inställningen; "Håll i dig du matte, det här fixar jag - jättesnabbt!"
 
I slutet gick det bättre och jag kunde t.o.m. lägga in (vääälfigt små) förhållningar, mellan hindren, utan att hon tappade takten.
 
 
 
 
Och så ett par fail-bilder när Vigdís försöker springa flygande pass över hindren. Det var bara att hålla i sig kan jag säga! ;)
 
 
Nu är det mat om 5 minuter, så jag får nog duka nu! Ha en fin lördagskväll hörrni! 


Kramar,

Kommentera här:

Jag kan se Din IP-adress när du kommenterar, så du är inte anonym. Spam, samt kommentarer som inte håller god ton, kommer inte att publiceras. Detta ska vara en trevlig blogg!