Dagen då helvetet frös till is


Kategori: Maddes liv, Ytligheter;
Lite materiell lycka var det idag, när vi hämtade denna skönhet, en Volvo v50! Jag som hade svurit mig själv att aldrig frivilligt köra omkring i en Volvo. Det är ju lite Svenssonfamilj-varning att köra Volvo, vilket min bästa mamma glatt påpekade.


Ett bilmärke, eller iallafall en bilmodell, som man aldrig skulle kunna köpa har nog alla med minsta lilla bilintresse - och för min del håller jag fast vid löftet att aldrig äga en av de där "fyrkantiga" Volvo-bilarna av äldre modell. Men vem vet? Jag står ju i dagsläget skriven som ägare på en Volvo, så jag tror minsann att helvetet frös till is idag. 


Kramar,

Kommentera här:

Jag kan se Din IP-adress när du kommenterar, så du är inte anonym. Spam, samt kommentarer som inte håller god ton, kommer inte att publiceras. Detta ska vara en trevlig blogg!