Tisdag


Kategori: Maddes liv, Vigdís fra Birk, Ytligheter;
God morgon bästa ni, ursäkta bristen på uppdatering. De senaste dagarna har jag varit på så bra humör och haft hur mycket energi som helst, och då har bloggen kommit i skymundan.
 
I söndags red jag och M ut en sväng. En mellantempo-tur med lite galopper, men mest tölt och trav. Vigdís var extremt pigg och ville dra iväg i pass hela tiden. Det fick bli en liten diskussion om vem som skull bestämma fart, men hon gav med sig fort och gick finfint till slut. Hon är rolig på det sättet - hon är jättekänslig att rida och blir lätt stressad av en för "skarp" eller för otydlig hjälpgivning, men testar sin ryttare ibland och då behöver man verkligen sätta ner foten. Tur att jag fick lära mig, just det, ordentligt i Kanada.
 
Dagen avslutades med ett dopp i havet! :)
 
Igår kodade jag lite på ett par projekt jag har igång, och sedan gick jag och sambon och tittade i affärer. Jag hittade en sååå fin klänning från Gant. Den var inte värd sina tusenlappar, dock.
 
 
Nej, vad sägs om att kicka igång dagen?!


Kramar,

Kommentera här:

Jag kan se Din IP-adress när du kommenterar, så du är inte anonym. Spam, samt kommentarer som inte håller god ton, kommer inte att publiceras. Detta ska vara en trevlig blogg!