Shop


Kategori: Maddes liv

Du har väl inte missat sommarrean?! 50% på alla tjänster, fram till den 15 augusti!

  • Bloggdesign
  • 2'000 kr + moms

    REA: 1'000 kr + moms!

  • design baserad på en av våra mallar
  • Responsiv design
  • 3 undersidor
  • 1 timma introduktion/ service
  • Enkelt kontaktformulär
  • Mellan
  • 8'000 kr+ moms

    REA: 4'000 kr + moms!

  • Unik design
  • Responsiv design
  • 20 undersidor
  • 5 timmar introduktion/ service
  • Avancerat kontaktformulär
  • Stor
  • mer än 14'000 kr+ moms

    REA: från 7'000 kr + moms!

  • Unik design
  • Responsiv design
  • obegränsat antal undersidor
  • obegränsat antal timmar introduktion/ service
  • Mycket avancerade kontaktformulär
 

Jag har nog alltid varit lite av en teknik- och IT-nörd och ett stort intresse är webbdesign, grafisk design och foto. Inom webbdesign är jag självlärd sedan 1999, då jag fick min första egna webbdomän. Tidigare har jag jobbat som webbutvecklare på webbyrå, men driver nu eget företag. Sedan september 2014 läser jag till webbutvecklare på Yrkeshögskolan Göteborg.

Mitt portfolio kommer att läggas ut inom kort. 

 
Du som kund står själv för fotografier och text. Önskas fotograf, kan detta förmedlas.
Observera att alla priser är exklusive moms.
Företaget innehar f-skattesedel.


Kramar,