Ojojoj


Kategori: Maddes liv, Vigdís fra Birk;
Somnade fruktansvärt sent igår, är fruktansvärt trött, och mår illa så fort jag försöker äta något (mitt tydligaste tecken på stress). 

Vaknade dock med ett leende, Vigdis gick ju så bra igår! Tölt med höjd manke och aktiv rygg - och mulen nästan i backen. När hon lugnat ner sig efter hoppningen vill säga, det var ju så galet kul!

Jag hade tänkt att åka till stallet idag, men kanske får Vigdis vila istället. Jag har ju lovat mig själv att bli bättre på att lyssna på hur jag mår och just nu är jag uppenbarligen nere i en liten svacka. Gissa om det är frustrerande, dock. 


Kramar,

Kommentera här:

Jag kan se Din IP-adress när du kommenterar, så du är inte anonym. Spam, samt kommentarer som inte håller god ton, kommer inte att publiceras. Detta ska vara en trevlig blogg!